Oprogramowanie InsERT umożliwia tworzenie rozwiązań własnych w postaci dodatkowych funkcjonalności systemu. Opisy, wygląd oraz ceny tych rozwiązań znajdują się poniżej.
Tel./fax. 77 44 19 444
Tel.kom. 602 325 777
Oprogramowanie InsERT umożliwia tworzenie rozwiązań własnych w postaci dodatkowych funkcjonalności systemu. Opisy, wygląd oraz ceny tych rozwiązań znajdują się poniżej.
Pozwala na import danych o towarach, kontrahentach oraz dokumentów. Do wybranych właściwości można przypisać dowolne kolumny z wczytanego pliku xls lub xlsx. W przypadku towarów i kontrahentów możliwe jest dodawanie nowych kartotek, aktualizacja, a także jednoczesne dodawanie i aktualizacja.
Wymaga Sfery dla Subiekta GT.
Oferujemy możliwość usunięcia historycznych danych Subiekta GT, Rewizora GT, Gestora GT lub Navireo w celu poprawy wydajności.
Dzięki temu można pozbyć się też starych i niepotrzebnych kartotek towarów i kontrahentów, których normalnie nie można usunąć ze względu na ich występowanie m.in. na dokumentach w systemie.
Rozwiązanie oferowane jest jako usługa – wymaga wstępnej oceny bazy klienta, a następnie nadzoru i weryfikacji procesu.
Możliwe jest usunięcie:
Cena do negocjacji w zależności od ilości używanych produktów (Subiekt, Rewizor, etc.) i rozwiązań zastosowanych w bazie.
Wymaga Sfery dla Subiekta GT.
Jeśli potrzebujesz podłączyć masowo rozrachunki do bilansu otwarcia, to oferujemy taką usługę.
Wymaga Sfery dla Rewizora GT.
Rozszerzenie rozszerzające możliwości wbudowanej kompletacji.
Pozwala na:
Program rezydentny (działający w tle), który ostrzega o wybraniu kontrahenta z przekroczonym limitem płatności, lub zbliżającego się do limitu. Działa bez Sfery.
Planowanie wydatków w powiązaniu z kontami kosztowymi w ujęciu rocznym. Umożliwia wprowadzenie zaplanowanych budżetów dla określonych wydatków, a następnie porównanie ich z rzeczywistymi wydatkami na dedykowanym zestawieniu.
Umożliwia cząstkową realizację jednego zamówienia do dostawcy jako FZ, PZ, a nawet kolejne ZD, bez konieczności tworzenia zamówień różnicowych. Utworzone dokumenty zachowują powiązanie z zamówieniem źródłowym.
Po zrealizowaniu całości dokument jest automatycznie oznaczany jako zrealizowany.
Umożliwia cząstkową realizację jednego zamówienia do dostawcy jako FZ, PZ, a nawet kolejne ZD, bez konieczności tworzenia zamówień różnicowych. Utworzone dokumenty zachowują powiązanie z zamówieniem źródłowym.
Po zrealizowaniu całości dokument jest automatycznie oznaczany jako zrealizowany.