Oprogramowanie dla Firm

Systemy sprzedaży, księgowo-finansowe, kardowo-płacowe oraz rozwiązania własne Sprawdź ofertę

Dla małych i średnich firm oferujemy nowoczesne oprogramowanie Insertu z serii GT i Nexo:

  • Sprzedaż i magazyn: Subiekt
  • Uproszczona sprzedaż:
    • mikroSubiekt – ewidencja sprzedaży
    • Subiekt 123 – wystawianie paragonów i faktur online
  • Zarządzanie relacjami z klientem: Gestor
  • Księgowość i finanse: Rewizor (pełna księgowość) i Rachmistrz (książka przychodów i rozchodów)
  • Kadry i płace: Gratyfikant

Linia GT to zintegrowany pakiet programów ściśle współpracujących ze sobą i pracujących na wspólnej bazie danych. Posiada liczne ułatwienia i mechanizmy interfejsu użytkownika oraz pełne zaplecze informacyjne i szkoleniowe. Cechuje się bogata funkcjonalnością w niskiej cenie.

Linia Nexo jest to nowa generacja programów, które są proste i intuicyjne, a ich bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców. Nexo to rozwiązanie kompleksowe, wykonane w nowej technologii, które miało premierę w 2014 roku. Posiada linię Nexo oraz Nexo PRO, która cechuje się większą otwartością i elastycznością, co daje lepsze możliwości konfiguracji biznesowej.

Subiekt GT

System sprzedaży

Subiekt jest intuicyjnym programem do sprawnej obsługi sprzedaży np. sklepu, punktu usługowego itp. Jego podstawowe cechy min: obsługa dokumentów magazynowych i handlowych, obsługa kartotek kontrahentów, towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych, obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy i drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów), wbudowane różne zestawienia (z możliwością tworzenia własnych w SQL), pełna obsługa rozrachunków (w tym wielowalutowych), obsługa zamówień i faktur zaliczkowych, obsługa plików JPK. Subiekt posiada pełną integrację z Rachmistrzem, Rewizorem oraz Gestorem.

Przewagi Subiekta NEXO nad GT
– obsługa dokumentu proforma
– pełna obsługa jednostek scentralizowanych
– rozbudowany system zamówień – realizacja poszczególnych pozycji (z zamówień) dowolnym dokumentem
– wymiana dokumentów online z księgowością – Rachmistrz lub Rewizor
– pełna i częściowa rezerwacja dostaw towarów dla konkretnych klientów (PRO)
– obsługa kasy z wpłatami bezgotówkowymi, formy płatności: karta, za pobraniem, bony oraz pełna obsługa cesji, płatności odroczone ze wskazaniem rat (PRO)
– sprzedaż z wielu magazynów jednym dokumentem sprzedaży lub paragonem
– zakup na wiele magazynów jednym dokumentem zakupu

Subiekt Sprint – system szybkiej sprzedaży detalicznej współpracujący z Subiektem GT lub Subiektem NEXO, a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi: drukarki fiskalne, czytniki kodów, wagi elektroniczne itp. System składa się z dwóch aplikacji Zarządzanie oraz Sprzedaż, która jest przystosowana do pracy z ekranami dotykowymi.

Mobilny Subiekt – program wspomagający sprzedaż towarów i zbieranie zamówień w terenie, zintegrowany z Subiektem GT. To wygodne i proste, a jednocześnie funkcjonalne narzędzie pracujące na urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym.

mikroSubiekt – bardzo prosty i przyjazny system, pozwalający na wystawianie dokumentów sprzedaży i tworzenie najpotrzebniejszych zestawień. Dedykowany dla firm, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny.

Subiekt 123 – system online do obsługi sprzedaży (wystawianie faktur i paragonów). Tworzone dokumenty można łatwo przekształcić w pliki PDF i bezpośrednio wysłać do klientów. Program zbudowany w taki sposób, aby łatwo i szybko dostosować go do swoich potrzeb (przesuwając i usuwając potrzebne klocki wyświetlanego pulpitu).

Rachmistrz GT

System obsługi uproszczonej księgowości

Rachmistrz to system umożliwiający prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz naliczanie podatku zryczałtowanego rozliczanego w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Przeznaczony jest dla samodzielnych księgowych oraz biur rachunkowych. Jego główne cechy to: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych, ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, pełna obsługa i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych, obsługa plików JPK, wystawianie deklaracji ZUZ i eksport do programu Płatnik. Rachmistrz GT obsługuje płace przez dodatkowe bezpłatne oprogramowanie mikroGratyfikant GT.

Przewagi Rachmistrza NEXO nad GT
– obsługa finansów i rozrachunków
– płynna zmiana form księgowości na jednym podmiocie
– możliwość rozliczania rocznego właściciela/wspólnika z współmałżonkiem
– wymiana dokumentów online z Subiektem
– dekretacja dokumentów – moduł gromadzący obrazy księgowe
– historia miejsca użytkowania środka trwałego wartości amortyzacji z min związanej
– wbudowany klient poczty wychodzącej – wysyłanie zbiorczo deklaracji

Rewizor GT

System finansowo-księgowy

Rewizor to system finansowo-księgowy stworzony w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony jest dla samodzielnych księgowych oraz biur rachunkowych. Jego główne cechy to: ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą, elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych, ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, obsługa deklaracji VAT, ZUS, obsługa plików JPK. Rewizor GT obsługuje płace przez dodatkowe bezpłatne oprogramowanie mikroGratyfikant GT.

Przewagi Rewizora NEXO nad GT
– dekretacja dokumentów (moduł gromadzący obrazy księgowe)
– rozbudowane schematy dekretacji dokumentów
– etapowa praca na okresie obrachunkowym (wstępne otwarcie, wstępne zamknięcie)
– płynna zmiana form księgowości z zachowaniem danych
– komunikacja online z Subiektem
– możliwość rozliczania rocznego właściciela/wspólnika z współmałżonkiem
– wbudowany klient poczty wychodzącej – wysyłanie zbiorczo deklaracji

Gratyfikant GT

System kadrowo-płacowy

Gratyfikant to nowoczesny systemem kadrowo-płacowy polecamy osobom, które zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także dla biur rachunkowych. Oprogramowanie umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika. Gratyfikant obsługuje deklaracje skarbowe i ZUS oraz współpracuje z programem Płatnik.

Przewagi Gratyfikanta NEXO nad GT
– ewidencja umów o pracę wraz z aneksami
– składniki płacowe z możliwością określenia wartości na trzech poziomach
– możliwość zawierania dwóch równoległych umów z jednym pracownikiem
– widżet przypominający o konieczności naliczania wynagrodzeń wg. zdefiniowanego planu
– własne staże pracy – raport Statystyka zatrudnienia

Gestor GT

System wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami

Gestor to nowoczesny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami (CRM). Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji. Oprogramowanie może działać samodzielnie lub współpracować z Subiektem.

Biuro GT

System biurowy

Biuro to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. System umożliwia zarzadzanie różnymi czynnościami na wieku bazach danych min: zbiorcza archiwizacja/dearchiwizacja oraz konwersja bazy danych, zarzadzanie personelem i uprawnieniami, zbiorcze naliczanie deklaracji VAT i ZUS oraz ich elektroniczna wysyłka.